Monday, April 12, 2010

sepetang di gunung lang, ipoh mali


adni bt fakhizan (anak buah aku)

arissa bersama ibu.

yanti's family.insyaAllah, tak lama lagi berangkat ke UK..3-tahun jumpa lagi.hehehe!

ayong (kiri) datang juga menghabiskan masa bersama kita orang.huhu







arissa dah besar.alhamdu lillah.ibu arissa jaga dengan baik sementara aku bekerja di perlis. rutin aku, tiap2 minggu pulang ke ipoh. petang sabtu lepas, aku dan keluarga beserta adik aku, yanti dan keluarga pergi ke gunung lang. hanya seronok2 membawa anak2 sambil merakamkan foto buat tetapan masa tua kelak. ada moment2 yang aku seronok melihatnyer. menceritakan perihal arissa yang semakin bijak. tahu saja ayah nyer mahu snap dia. ayong juga turut datang bersama2 memeriahkan suasana pada petang sabtu yang lepas.

6 comments:

eD's photography said...

wah...bestnye bro..hehehe..
gunung lang memang best..:)

gambar2 pun menceritakan suasana ceria...:)

alanamir said...

ed's:
terima kasih ed.masih byk yg perlu aku belajar.nak belajar dengan hang juga.hehe!dtg ipoh roger aku yer.bleh juga kita TT.aku tiap2 mggu balik ke ipoh.

cadphobia said...

bile hang nk singgah sini? boleh kita bershuffle di biryani 23 jam!

alanamir said...

cadphobia:
tak tahu lagi lh bro..maybe cuti sem baru bleh.rindu beb, lepak kat briyani 23jam.hahaha!layan habis..melantus..hahaha!

pelitaminyaktanah said...

lepak briyani 23 jam,jgn lupa ajak aku..bila nak jual lens hang nie kat aku bro?ahakss..

alanamir said...

pelitaminyaktanah:
boleh jer bro..insyaAllah, aku akan sampai sana nanti.kiter lepak2.korang pun sama juga.ari sabtu ahad turun ipoh, kter lepak mana2.boleh juga berkembang otak aku pasal photog ni.hahaha