Tuesday, April 27, 2010

program jejak pelajar

sempena konvokesyen kolej komuniti yang akan diadakan pada 16 mei ini, aku berkesempatan mengikut surizan (member 1 pejabat) untuk shooting ex-student yang berjaya dalam dunia perniagaan. 1 hari suntuk aku bersama surizan dan en.omar (pegawai multimedia kolej komuniti darul aman). pada hari ini, dapatlah 3 orang ex-student kolej komuniti yang kini berkecimpung dalam bidang perniagaan. aku tidak lepas peluang untuk menyentel untuk snap foto. mereka berdua o-tai video.so aku juga nak belajar cara2 nak ambik video. nak juga jadi ala2 rosli CST.hahaha!

disebalik tadbir sesi pengambaran

salah seorang ex-student kolej. grad diploma automative. buka bengkel di kota sarang semut




tokey pizza dan roti. akak ni pernah ambik short course di kolej.

p/s: ni bukan ex-student kolej! mak long ni kerja di perusahaan akak di atas.hahaha!

3 comments:

cadphobia said...

Alan: peg media tu sama ngan media IKMl kaa... sure lain....hhahhaharr

Norizwan Azlan said...

gambar mak cik yang last skali bila gua tengok,feel dia memang menarik sekali bro.cara dia nak capai doh tepung tu memang terbaik.

cadphobia: memang lari jauh la ngan peg.media ikml brader.hahaha!

alanamir said...

cadphobia:
sama tapi tak serupa.haha!
chegu izwan:
tq wan. aku cuba cari moment&candid. baru best.hehee!