Wednesday, March 31, 2010

hanphone camera pun boleh juga




pagi tadi on the way ke kolej, aku ikuti jalan kebiasan aku. kangar-longboh-jejawi-tambun tulang. hari2 adalah biasa tapi pagi tadi amat luarbiasa. keindahan ciptaan DIA yang maha kuasa telah dizahirkan didalam pancaindera aku melalui penglihatan. keadaan sekeliling yakni kelilingnya adalah sawah padi, pagi tadi dipenuhi kabus yang seakan2 menhempap tanah muka bumi ini. terus aku tembak melalui handphone aku. kesimpulannya, tak kisah lah ada camera mahal ke, handphone mahal ke yg pnting cara kita snap. tapi biasalah, handphone aku murah ja. camera pun 2MP..tapi angle mau cantik.aku ambik pun masa dlm kereta. turunkan tingkap, keluarkan tangan, pegang hanphone betul2 (risau jatuh pulak handphone aku) lepas tu tembak jer. jika nasib baik, dapatlah apa yang kita nak tapi nasib tak baik tak dapatlah tapi kita dapat melalui 'asah mata'.hahaha

5 comments:

chegu izwan said...

asah kasi tajam.bior kalau cucuk mau darah berbaldi.hahaha!

cad said...

asah mata tu selalu...tapi x tajam2tu ma'shalah......

alanamir said...

chegu izwan:
hehee..tajam kasi melantus.banyak betul mau belajar lagi pasal kamera.

cad:
hehe.samalah aku bro.nampak nyumbang tapi sumbang.hahaha

pelitaminyaktanah said...

asah,jgn x asah bro..hahaha..

alanamir said...

pelitaminyaktanah:
asah tetap asah bro..nanti karat pulak.hehe!