Thursday, October 29, 2009

Engagement:Suliza&Irwan 18/10/10







Tahniah buat suliza aka aja dan irwan atas pertunangan mereka. bro azzahari pun dah ikut sama aku. belajar apa2 yang patut walaupun aku pun masih belajar lagi.cuba ilhamkan post dan angle yang baru. nampak jer nyumbang tapi sumbang.tulah aku..alan!
buat aja sekeluarga,aku mohon maaf jikalau ada yang kurang dan salah sepanjang khidmat aku menembak warga2 pada hari itu.tak mati2 aku tembak mereka.huhu!insyaAllah,minggu depan aku cuci gambar2 yang dah pilih. sini, aku letakkan sikit foto2 yang di adaptasi oleh aku dan azzahari.terima kasih pada azzahari juga dengan idea2 yang bernas sepanjang majlis tempoh hari

2 comments:

pelitaminyaktanah said...

aku tukang penyibuk jer,bro..
he..

Anonymous said...

cantik tul gambar2 tu bro.
keep it up..
sy amat meminati hasil kerja awak, alan.