Wednesday, October 7, 2009

Arissa Binti Azrul Ibawana Part#04









Sebelum dibotakkan..

Sebelum dibotakkan..

raya tempoh hari aku, aku abadikan mimik muka,telatah,tingkah laku arissa dalam foto aku. arissa dah pandai posing.hehehe!raya kali ini, kepala dah botak.alhamdulillah, aku cukur sendiri kepala dia.baru puashati.hasil tangan ayahnya. balik dari kampung, raya ke-4, arissa masuk ward. perasaan tak keruan hingga tidak lena mata untuk katup bila dapat SMS dari fiza yang dia on the way ke hospital jam 2.30am. masa tu, aku baru terlelap akibat layan EPL (aktiviti aku tiap2 minggu). sampai subuh aku tak bisa untuk katup mata lebih2 lagi handphone fiza bateri dah weak. lega hati aku bercampur sujud syukur atas nikmatNYA bila petang ahad tu, arissa dah tak demam.

alhamdulillah, kesihatan arissa dah kembali normal.pagi ahad tu jer yang dia demam. masuk petang, dah tak demam sampai lah boleh keluar petang rabu.khamis petang, aku gerak balik kampung, giliran aku pula jaga arissa setelah ibunya beracah jaga selama 3 malam di ward.

foto kali ini, aku shoot masa dia dah botak. dalam raya ke-4. arissa dah tak takut dengan kamera aku. mungkin dia dah biasa tengok ayahnya duk pegang. mula2 mungkin dia berfikir, "pe benda ayah aku pegang ni?" "pe benda lampu terang?"(akibat dari lampu denyar ayat dari ted adnan-lampu denyar=flash).

2 comments:

Anonymous said...

wah!cantik foto yang diambil..keep it up bro!

Anonymous said...

nice pic....
keep it up bro....