Friday, January 9, 2009

PINDAH RUMAH BARU..

start dari semalam,aku bekerja keras bersihkan rumah baru aku.aku pindah dari rumah sahabat aku yang aku tinggal sama2 dari mac 2006 sampi dis 2008.arini,ari last aku kat umah ni.esok,aku akan masuk umah baru.sedih bercampur gembira pun ada juga.banyak kenangan aku dengan azzahari ni.semua kito orang buat sama2.gi makan,minum,shopping merayap dll semua skali.tak pernah 2kali.hahaaha!hobi kita orang masa bujang dulu,kalau petang ahad tu,comfirm g McD atau KFC.tulah rutin mingguan kami.banyak kenangan tinggal 1 rumah ni.dulu ada 4 orang.dzul koyok dan wan biawak.!.dzul koyok baru je g honeymoon kat medan.wah!mentang2 dulu kita semua g bandung,dia dh syok kt indon pulak.honeymoon pn kt indon.jangan lidah tersentel dah lah.hehehe..wan biawak pula aku kenal dari zaman belajar dulu.pernah jadi junior then jadi senior aku pulak.musykil2!gurau2 je.hehehe!baru2 ni,anak dia sakit,kuasa tuhan yang maha besar,DIA berhak untuk atur semua perkara yang DIA kehendaki.anak dia hidup semula setelah doktor sahkan untuk kali ke2 yang anak dia meninggal.nama anak dia dhani.wan biawak gilakan band dewa.ni gara2 kita orang g bandung 6minggu lah ni.aku pun terjebak juga dalam menyukai lagu2 dari indon ni.nak buat macammner,memang lagu diorang memang best,ada kualiti dll.video klip pun gempak2 macam tengok movie jer.dia orang berdua dah selamat kahwin tahun lepas juga.so antara kita orang berempat ni,azzahari ni je kahwin lagi.tapi dia dlm progress.aku doakan cepat kahwin juga bersama 'ganu'(nama dia biarlah rahsia)hahaha!so nantikan lah gambar umah baru aku..kamera aku tertinggal kat ipoh.insyaAllah aku akan snap n upload dalam blog aku ni.kt cni,aku letak gmbar2 kenangan aku dengan bujang lapok 4 orang dari tahun 2005-2009











No comments: