Thursday, January 15, 2009

kenangan di Bandung..

hari tu,aku belek2 file dalam laptop aku ni.so terjumpa juga movie yang aku hasilkan semasa duk d bandung pada tahun 2006.MARA anta ke sana selama 6minggu.banyak pengalaman dan pengajaran selain daripada ilmu yang aku dapat semasa tinggal di sana.bila ada di sana,aku panjatkan syukur byk2 pd DIA yg maha besar sbb aku lahir2 je dh tinggal di tanah jawi ni. cuba korang bayangkan,budak2 yang ada di sana,lahir2 je dah takde rumah.jika di malaysia ni.kita tengok adalah dalam 2 orang yang tinggal d tepi jalan,kat sana xpecially yang duk area bawah jejambat,punyalah ramai.siap ada keluarga lagi.aku berkesempatan juga berjalan ke Cirebon.ambil masa 4jam 30min naiki bus express.jalan dia lagi teruk jalan nak ke cameron highlands.semua tu,aku nak dapatkan pengalaman.sempat juga aku merayap ke jakarta.lebih 2jam 30min dari bandung-jakarta.




1 comment:

Jendela Si Pari-pari said...

alan..hang xingat ke time kita sesat masa jenjalan kat kwsan hostel...berpusing pusing