Wednesday, June 17, 2009

The Reception Farhanah & Zulkifli, Batu 15,Lekir,Perak












Tahniah aku ucapkan kepada farhanah dan zul atas perkahwinan mereka pada 31 Mei 2009 yang lalu. semoga anda berdua berbahagia ke akhir hayat dan dilimpah rezki dan rahmat Allah. kepuasan aku penuh bermakna biar larut hingga terbenam sang mentari yang menyinar hari. tak dapat di ungkapkan ucapan aku berterima kasih kepada azzahari yang sanggup menemani aku, sahabat karib yang kini terbabit dalam hingga mencampak diri dalam dunia menembak orang yang takkan mati2 ini.

6 comments:

Anonymous said...

terima kasih kembali untul lu,bro..
sampai basah ketiak gua menjadi pembantu lu aritue..nasib baik gua bawak deadorant atitue..hik..hik..

tapi gua tersentuh time pengantin perempuan bagi ucapkasih kpd family dia.gua yg sudah tidak mempunyai bapa sedikit sebanyak terharu time tue..

nasib baik gua buat menguap sambil sapu air mata gua..hehe..gua gurau jer..gua kan lelaki sentimental yg nak jadi rock!mana leh menangis.. kui..kui..

alanamir said...

terima kasih kembali bro..
biar basah ketiak tapi kepuasan
terpancar bro..mlm tu kita pekena pulak makan kt tepi laut.puashati!

basah ketiak takpe,jangan kantoi dengan melekat pulak kekuningan di baju dah lah..hehehe!

hana jiwa puitis gak!
ayat tersusun walaupun hati menangis sapa yang tahu..

semua muzik layan bro..
dengar alunan yang asyik walaupun
jiwa rock tapi dengar alunan laju walaupun kita ni sentimental.
hahaahaha!melantus...

Anonymous said...

salam..
thanz bro alan n azzhari coz begitu komited dgn tugas2 kalian..
bia sampai basah ketiak mu namun keikhlasan kalian membuatkan hari yang penuh bahgia bagi diriku bertambah bermakna dan meninggalkan memori yang abadi..TERKESAN BEB...
ucapkasih yang terzahir sebenarnya lahir secara ikhlas jauh di sudut kecil ati ku..seorang insan kerdil yang menumpang kasih sayang dari keluarga yang tercinta..

buat bro azzhari,
walaupun ketiakmu mengalirkan titisan air yang tidak begitu menyenangkan baunya...namun kesabaran menanti untuk sesi fotografy tetap hana hargai..

buat bro alan,
sungguh baik atimu dan kesungguhan memdapatkan pose yang terbaik adalah amat dihargai...hehehe sampai sakit r kaki yang penah xcident dulu..tp lu mmg sempoi r bro..hehehe hana bukan peminat fynn jamal pun..ntah sape org tu??semua kata2 yang terucap adalah secara spontan dan based on my experience..

ok r bro..pape pun hana tgu storybook smp siap tao..wat cntek2 ek..ble masuk majalah PENGANTIN hahaha..akhir kata,if d sape2 mbe hana nak kwin nama pertama yang hana rekemen sure r alanamir..

from : hana & zul
bt 15 lekir

Anonymous said...

"walaupun ketiakmu mengalirkan titisan air yang tidak begitu menyenangkan baunya"

pn hana,
secara jujurnya,gua ingin memberitahu bahawa ayat yang anda gunakan diatas sarat dengan etika penulisan yang tinggi,bertatabahasa yang baik dan bertatatertib lagi bersopan santun..he.mgkin time tue gua belum pakai deadorant lagi.gua minta maaf yea jika rembesan-rembesan dari sumber peluh gua itu menyebabkan `mengalirkan titisan air yang tidak begitu menyenangkan baunya`..secara jujur,gua gelak sorang2 diri bila baca comment anda itu..hik..hik..

cadphobia said...

alan, hang amik pic 18sx maaa.....

alanamir said...

cadphobia :
tu bukan 18sx..tu 18.2sx.hehee..
sj ker untuk dapatkan moment
yang bagi 1000 jalan cerita.
betul x?