Tuesday, April 28, 2009

Performasi Fynn Jamal d Wuhuu 09, Ipoh (Colour Version)

Melalui foto-foto kita dapat menghuraikan serta mungkin kita dapat mentafsirkan yang tersirat melalui apa yang kita lihat dan menceritakan seribu satu cerita. kepada teman2 aku, katakan pada aku apa yang kau lihat melalui pengamatan kamu pada foto-foto ini. fikiran aku masih bercelaru dan tidak ada apa yang aku ingin katakan.cukup sahaja untuk aku berkongsi karya aku yang tidak seberapa semasa aku sama-sama mengamati keindahan melodi yang asyik didengar ditambah bait kata yang jujur dari Fynn Jamal, Wani Ardy, Syafiq dan Tri untuk tatapan teman-teman aku di luar.










1 comment:

azzahari said...

`gambar kamu ada soul`..suka aku dgn ayat tue,bro..he..

aku paling suka gmbr yg tri n fynn tgh sampaikan
`Budak sunyi dan pari-parinya`tue..

bro..
terus jalan ke depan..

buka langkah,jalan megah
jangan gentar halilintar
buka langkah,jalan megah
jangan takut awan ribut.