Wednesday, April 22, 2009

Nyesal dulu pendapatan nyesal kemudian tiada gunanya..

sempena cuti hari keputeraan sultan perak pada hari ahad (holiday untuk warga perak jatuh pada hari isnin) aku dan wife aku balik ke kampung di kuala kurau perak.awal2 lagi aku dah planning nak bawak kamera aku..petang jumaat tu,aku balik awal dari office,jam 5pm walaupun istilah balik awal aku tu,maknanya balik dalam 10-15minit lepas jam 5pm..anda boleh fahamkan?selalunya aku akan balik jam 5.30pm->6pm.hahaaha!setelah aku bergerak nak balik kampung dalam 3,4km baru aku teringat yang aku TERTINGGAL KAMERAAAAA!adoiiii!sakit kepala!haha!dari manjung nak ke kuala kurau adalah ambik masa lebih kurang 2jam perjalanan.sampai kampung pun dalam 7.50pm.aku dapat juga tengok dalam samar2 keadaan sekeliling kampung..padi naik menghijau ni.pagi esok,aku ronda2 dikampung aku!adoiiiii!padi menghijau beb!rugi tak bawak kamera.banyak area and angle yang bermain di kepala otak aku ni bile jalan2 di kampung.tapi nak buat macam mane..terlajak perahu boleh di undur terlanjak perjalanan orang tua2 kata tak baik patah balik.tapi takpe..aku asah mata je sempena 3 hari aku di kampung.(ayat Saiful Nang=ASAH MATA).untuk dapatkan padi menghijau ni aku taktau,mayb aku kena tunggu musim seterusnya atau mungkin lain kali.kat sini aku sertakan sedikit gambar2 SHALIZA MOKHTAR (individu yang beri semangat aku ceburi bidang fotografi ni walaupun juz tengok melalui penglihatan hasil karya didalam blog beliau.

No comments: