Friday, December 11, 2009

The Receptions Azreen & Razman/Batu 10 Lekir/4-6 Disember










Tahniah pada azreen aka adik dan razman aka acu atas majlis perkahwinan tempoh hari. pada kedua2 pengantin, aku mohon maaf atas apa jua sekiranya ada kesalahan mahupun yang terkurang sepanjang aku berkerja dengan kamu berdua. insyaAllah, album akan siap nanti. aku seronok berkerja dengan kamu berdua dan tidak lupa pada keluarga.

5 comments:

chegu izwan said...

peh,bisnes semakin alhamdulillah.hahaha!taknak terai join ML & UI ke bro?

alanamir said...

alhamdulillah, rezki bro!hehe! pe benda ML & UI? aku taktau.huhu!

chegu izwan said...

dua bekas fotografer CS dah wat kompeni sendiri bro.tu singkatan nama diorang. jadi, kasi join la sama diorang. hahaha!

alanamir said...

ooo!moqh n udey lah yer?hehee!depa tu sifu aku. tak boleh beb. aku masih belajar lagi. photog ni juz suka2 jer.jangan lupa! bukan sem ni, kite kursus dalaman. azam dah bagi line

alanamir said...

from azreen:
thanx a lot. very nice pic. saya suka gmbr yg candid. kalo letak semua dlm album mesti best

terima kasih pada azreen ats sms kamu. aku puas bila aku tgkp gmbr. duit itu bukan ukuran bagi aku tapi adalah kepuasan aku bila dpt pe yg aku inginkan.