Thursday, December 31, 2009

ape2 jer..




demam retro ala2 old skool. saja je aku ubah selera. dh boring gambar2 yang biasa. sekarang ini, aku cuba selera baru. manalah tahu, kot2 orang suka. penangan UI dan MU ada juga.hehehe! aku masih belajar dan terus belajar untuk cari skills baru dan aku rasakan dunia photo ini universal. kadang2 aku rasa diri ini kerdil, kecil seperti semut merah dan kau umpama gajah yang panjang belalainya. tapi aku tidak segan dan malu untuk kita sama2 berkongsi ilmu dan aku inginkan ilmu juga. mungkin mulai tahun depan (macam lama jer), aku nak buat 1 album ala2 photo macam ni. agak2 pengantin suka x?hehehe!

6 comments:

Anonymous said...

suker sangattttt....
nampak cm dolu2 je....



yaya
perak

chegu izwan said...

kasi try saja brader.untung2 udey amik hang jadi pelapis dia.hahaha!

CADPHOBIA said...

huuu....betull...betul...betull-upin & ipin

cadphobia said...

Sifoo.. gue ada try retro...mcm x jd je... try hang tgk...posting gue.. kasik sikit komen..

alanamir said...

yaya:
terima kasih byk2.saja nak pelbagai kan versi

chegu izwan:
aku jadi kuih lapis boleh lh bro!haha!

cadphobia:
adus!aku bukan sifu dah!sama ja.baru nak belajaq.hehe!nanti aku komen (nampak nyumbang tapi sumbang)hehehe!

Anonymous said...

good job bro...