Thursday, August 20, 2009

Majlis Konvokesyen IKM Lumut Kali Ke-51

kepuasan aku berkarya dengan tembak orang2 di UTP.tak mati2 orang yang aku tembak.kenapa ya?

orang2: kau dah selesai kerja,hari konvo relax lah.dah beracah 7-8bulan
aku : aku nak berkarya dalam photo aku.dalam bahasa,aku tulis dalam blog aku.

antara bait2 kata,dialog pada aku. terima kasih aku ucapkan juga pada teman kenalan baru aku. saudara amir..salah sorang photographer utk konvo ni.beliau ajar aku cara nak setting dalam dewan.(perkara yang menghantui aku utk job dalam dewan) tapi masih lagi kena banyakkk yang aku belajar. saiful nang sifu aku cakap.asah mata walaupun takde camera.visual then terus masuk dalam otak.

kena ada moment utk menceritakan segala2nya.tapi aku banyak yang kurang dan aku masih belajar lagi.aku juga tak malu untuk bertanya pada sapa2 saja untuk aku belajar dan dapatkan ilmu.









1 comment:

cadphobia said...

cuma mushkill satu je...nape pic koir tu...konduktor yg hensem tu blur je pic........:)