Thursday, May 7, 2009

test power

semalam ada event kt ikm ni. smart partnership, MOU - WIM-MARA-IKM LUMUT. kenapa aku sibuk-sibuk nak ambil gambar? aku tarak ada dalam ini wayar gambar. lagi pun pagi tu aku kena buat test student aku. aku pun malas juga asalnya nak involved dalam acara yang bagi aku besar juga. lebih-lebih lagi yang aku tahu ada jemput press lagi tu.fuh!! malu aku nak bawak senapang aku ni (nikon dslr). diorang mesti dashyat2. aku berfikiran hanya akan datang untuk menunggu ketibaan VVIP dan lain-lain dan boleh juga menadah telinga ini mendengar didalam bilik teater. mungkin boleh untuk aku menimba pengetahuan aku mengenai event yang dijalankan.

aku bangun pagi macam biasa dan gerak dari rumah pun macam biasa. setelah habis berita tv3 jam 7.00. dalam erti kata lain 7.15 pagi. aku renung beg camera aku dan terus aku ambil keputusan malas nak tembak hari ini. aku keluar macam biasa. masuk kelas pun macam biasa setelah rutin harian aku dijalankan. setelah habis test, aku berfikir. baik aku ambik peluang hari ini. event wedding dah buat, konsert pun dah buat, ni event besar juga ni. nak fikir moment yang patutnya aku tembak. peduli apa aku dengan orang-orang dari press. yang penting aku dapat pe yang aku nak, boleh juga improved skills aku.

terusss...aku balik rumah, amabil kelengkapan aku untuk menembak. syukur, banyak yang aku dapat tapi yang paling aku suka dengan gambar yang aku sertakan ini.






2 comments:

Unknown said...

guwe suke alan hehehe cun...

CADPHOBIA said...

powerr