Monday, May 25, 2009

The Reception Haiza & Wan, Fasa 1A, Seri Manjung, Perak

aku ucapkan tahniah ke atas Haiza & Pak Su (panggilan buat pengatin lelaki) atas majlis perkahwinan pada 23 Mei 2009. Terus terang, aku berseronok akan kenangan bersama di hari perkahwinan mereka dan sekeluarga baik dari kecil hingga besar. mana mungkin aku ingin kembangkan bakat dan karya aku jika tidak beraksi didalam pekerjaan ini dan mencari istilah yang tersirat didalam untuk mendapat kepuashati aku didalam berkarya ini. setiap penghujung acara mana2 acara yang aku sertai, aku berkata2 didalam diri aku, adakah aku puas dengan sumbangan aku pada mereka?hasil karya ini buat aku tersenyum melihatnya?. biar peluh keluar umpama selesai mandi, biar penat badan ini umpama lepas berlari tetapi hati aku berasa seronok dan puas apabila menatap gambar2 didalam laptop aku setelah apa yang aku impikan tercapai dan aku cuba puaskan hati orang yang memilih aku juga agar tidak rasa kecewa di hati mahupun terkilan. aku cuba untuk berlaku secukup2nya dan sedaya upaya agar tersenyum tuan punya.aku juga berasa tidak cukup lagi untuk berkarya berbanding orang2 yang sudah lama berkecimpung dalam dunia ini dan tidak kira apapun bentuk karya yang keluar baik puisi, foto mahupun apa2 tetap ianya berseni cuma aku baru merangkak didalam dunia untuk belajar erti seni aku ini. cukup seronok dan terhibur akan bila melihat telatah anak2 kecil baik 'si bouncer' (maaf ya tidak tahu akan namanya) terutamanya dan juga yang lain sememangnya gemar bergambar dan aku sematkan didalam blog ini sebagai karya untuk aku belajar untuk hasilkan yang terbaik demi kepuashatian orang2 diluar sana.











7 comments:

Anonymous said...

Ooo panggil anak akak bouncer yer. Nama dia Haris Aiman. Apa-apa pun good job. Cepat2lah proceed gambar tu. He..he.. x sabar nak tengok.

Kak Zura (Kakak Ipar Haiza)

ana farhana said...

1 of da person in da first picture is my friend..da right 1..
pika..my roommate

Anonymous said...

wow!anda semakin berkembang, umpama keropok lekor yang baru di goreng.hahaaha!keep it up bro!

fifi

cadphobia said...

ada lagi pic kt :www.wan-words.blogspot.com (cameraman belakang tabir) heee..
under title:
Teluk Senangin:....Chenta: tak terungkap dengan khata-khata.
thanks alan 4 invite me!

alanamir said...

kak zura:
maaf yer!tempoh hari kedengaran suara dari pakcik2 si aiman yang katakan bouncer pada dia.hehehe.

ana farhana:
salam perkenalan dari aku.

fifi:
terima kasih.keropok lekor pun keropok lekor lah.janji rock.hahah!

cadphobia:
no problem bro.kita sama2 belajar.berkongsi minat yang sama

Anonymous said...

hai lan..haiza ni..tanx..w'pun dah sebulan x puas ngok gambar2 tuh.. cantik sgt..member2 pun kagum ngok pict.. tanx ya

nur syamimi anis said...

good job..lambat setahun saye respons...
baru jumpe blk blog awak...
saye mimi, anak sedare haiza..
yg jd pengapit tu...hehehe