Monday, July 12, 2010

happy birthday pael








sabtu lepas, birthday pael.alhamdu lillah, dah 1 tahun..kejap je masa berlalu. dari hari ke hari dah 1 tahun pael di dunia ni. semoga sihat dan smoga menjadi orang yang berguna pada bangsa, ugama dan negara. moga2 menjadi insan yang beramal soleh selamat dunia dan akhirat.amin.. so aku selitkan sedikit foto potraiture anak2 yang ada dalam rumah tempoh hari. banyak benda yang aku ingin buat dalam photographer ni tapi keadaan tidak mengizinkan aku..insyaAlloh, selesai urusan aku minggu ini, aku cuba luangkan sedikit masa aku untuk menembak.

5 comments:

hafiza said...

comei2 nye anak-anak....

cadphobia said...

hafiza n alan: comey2 jgk.. bila nk tambah???

Norizwan Azlan said...

asah mata kasi kaw2.nanti leh tolong aku.hahaha!

alanamir said...

hafiza:aah..comel2 anak2..hehe
cadphobia: aik!lu asyik tanya gua bila nk tambah dari dlm FB smpi blog ni..hehee..lu tambah gk bro.bleh anak kita sebaya.haha
chegu izwan: boleh insyaAlloh..kwn2 msti aku tlong pnyer..jgn riso..wedding hg nnti aku ajak en where sekali..hehe..baru gempak..nmpk nyumbang tp sumbang..haha

cadphobia said...

gua tanye pasal lu dok jauh.... senang jadi..hiikkk..hikk.. kalau dekat2 susah sket.. :P