Tuesday, February 2, 2010

The Receptions:Syai & Fendi, Seri Manjung, 30.01.10




















Tahniah aku ucapkan pada Fendi dan Syai atas kenduri kesyukuran perkahwinan mereka berdua tempoh hari. seronok aku dapat bekerjasama dengan syai dan keluarga.
semoga fendi dan syai bahagia hingga ke akhir hayat dan sentiasa dibawah lindungan serta rahmat Allah yang bertali arus. amin..

8 comments:

eD's photography said...

cantiknyeee...hehehe...leh berguru?

cadphobia said...

ed: kenalkan ni le sifoo gua.....Alan...
alan kenalkan ed....

*tarik nafas*

tp sifoo gua nk hijrah dah...

*sikat rambut*kesat air mata*

huuuuu

alanamir said...

ed: salam perkenala dari aku ed.hehe.terima kasih byk2 ed. no prob ed. x payah berguru2. kita sama2 belajar. aku pun nk belajar dgn hang juga.aku bukan dashyat sgt. masih nk belajar dan aku perlu perdalami karya aku ni agak lebih baik.

cadphobia: uiittt!aku bukannyer sifoo da..hanya tongga.hehhe! kita berkongsi ilmu.

*diam*

hijrah gua bila dh tiba masanyer.pe2 pun, sepanjang gua sama2 menembak dengan lu bro, memang gua enjoy, gua seronok bila gua buat kerja.

*senyum pahit*

hehehe...

chegu izwan said...

kalau hang pindah macam mana nak amik gambar asap2 tepi pantai ni bro???hahaha!

alanamir said...

chegu izwan:
takpa bro.kwn2 yang lebih hebat ada. bintang bergemelapan akan bersinar. yang penting, minat yang mendalam menjiwai photography. asah mata sentiasa (nasihat SN).hehehe!

cadphobia said...

Alan: Bintang tu kat TKMP kaaa.... The Royal Photog. tu..... patik sembah derhaka..huuuu

alanamir said...

cadphobia:
bintang2 itu berselerak di dalam ikm ini. masing2 terpulang pada diri sendiri, mahu sinarnya takat mana. jika mahu sinar, dengarlah sinar FM. hari2 aku dengar sinar FM.haha!

Anonymous said...

cantik pic..
smkin top tip...
tahniah..