Monday, November 30, 2009

Putrajaya 24.11.2009








setelah aku selesai temuduga di Putrajaya pada pagi, aku,fiza dan arissa ke putrajaya semula. kali ini, aku cuba untuk merakamkan detik2 yang mungkin boleh jadikan kenangan pada aku kelak.

kini, arissa dah masuk 3 bulan. alhamdulillah dia sihat.dah semakin membesar. arissa dah pandai tengok kamera (masa baru lahir, terkejut tengok ayah dia pegang benda pe ntah, sesekali lampu denyar aka speedlight aku keluarkan cahaya, buat arissa terkejut.hari tu, dia dah boleh terima benda yang ayah dia pegang-dalam entry yang lalu ada aku nyatakan perihal arissa dengan kamera aku).

petang itu, waktu betul2 terhad. mana tidaknya, dari rumah akak aku dalam jam 6.00 petang. sampai di putrajaya, aku terus ke tempat yang aku dah survey petang semalam. banyak tempat nak pergi cuma waktu saja yang tidak cukup. insyaAllah, bila arissa dah besar skit, boleh lah aku jalani semula sesi penggambaraan fotografi aku ini. dalam masa yang sama, aku juga belajar dan terus belajar untuk mahirkan aku dalam dunia dan bidang yang aku minat serta suka ini

3 comments:

cadphobia said...

Chantek Crocs...... macam kanai jaa..
Anyway good angle... aku x nah sampai betul2 putrajaya... cuma stakat Hospital Putrajaya je.......

Anonymous said...

very nice pictures....
happy family...

Anonymous said...

comeinya baby...