Wednesday, September 16, 2009

Arissa Binti Azrul Ibawana Part#01






lama aku tidak menulis dalam entry ini.aku sibuk dengan kerja seharian aku ditambah pula server di IKM ni tak tentu hala.macam biskut chips more.kejap ada kejap takde.malam pula semenjak bujang 5 hari di manjung ini,aku buka puasa di rumah teman2.tak boleh nak telan anak tekak ni bila makan sorang2.bila malam pula,aku banyak habiskan kerja aku.lepas raya kena pantau untuk file mengajar.kena pula dengan kelas aku berterabur,penangan konvo punya pasal.aku cuba cover betul2 kelas aku supaya aku puashati bila student aku faham apa yang mereka pelajari.aku juga puashati bila lihat mereka ini boleh buat dengan praktikkan apa yang aku suruh.

arissa.pejam celik dah 16 hari dia lahir di muka bumi Allah ini.minggu pertama saja aku tangkap gambar dia.balik minggu lepas,aku penat skit.1 hari suntuk aku selesema.jika kepala aku tunduk kebawah, meleleh bak air paip yang kepala pilinya yang rosak.buka puasa jer,terus aku ambil ubat selesema.jam 10 malam,mata aku dah start berbuih penangan ubat selesema.tak dapat aku tahan mata lihat perlawanan bolasepak liga inggeris.aduh!macam mana?aku lelap mata.

lagi 3 hari puasa lepas tu nak raya.alhamdu lillah,raya tahun ni aku ada orang ketiga dalam family aku selain isteri yang aku amat sayangi,fiza aka fifi.wujud arissa dalam diari kehidupan aku.aku syukur banyak2 pada Allah atas kurniaan dan rezki dariNYA.

selitkan sedikit moment arissa pada hari ke-3 yang aku sempat rakam dalam lensa aku buat tatapan.dalam kepala otak ini,banyak idea2 yang mencurah nak bagi possing pada arissa tapi minggu pertama, arissa kuning sedikit tapi boleh dikawal.alhamdu lillah, tak lah sampai masuk inkubator. hanya naik sampai 7.3 lepas tu turun sampai 4.

No comments: