Wednesday, September 16, 2009

Arissa Binti Azrul Ibawana Part#03

arissa hari ke-7.aku cuba close up subjek supaya ada sedikit nilai2 sentimental. tak sampai nilai blackmental atau deathmental. hehehe! cuba bermain dengan sedikit cahaya semulajadi tanpa pakai flash. tangan arissa mengelupas. tapi dah ok dah!
minggu lepas balik, dah tak nampak mengelupas. alhamdu lillah.

raut wajah arissa wujud moment yang aku nanti2kan cuma dalam handphone aku ada video yang lucu bagi aku.arissa senyum sehingga tutup mata sambil ternganga mulut senyum nampak gusi yang tiada gigi dan nampak lesung pipit di kanannya




3 comments:

Precious said...

OMG! Baby! Cumilnyerrr ...
Errr ... I tengok that you follow Kak Fynn Jamal. Harap you boleh tolong calunkan fynn utk Weblog Popular 1Malaysia. Ur help is highly appreciated. Tima kasih yer!!

alanamir said...

ok!insyaAllah aku akan vote teman2 aku.gua support beb!

Anonymous said...

comeinye....