Saturday, December 18, 2010

The Receptionist, Acik Atan, 12 Disember 2010, Manjung, Perak










tahniah kepada acik atan atas majlis kesyukuran perkahwinan pada 12 disember 2010 tempoh hari..seronok aku dalam job ni kerana adik pada atan, zima adalah customer aku pada tahun lepas. semua adik beradik beliau aku dah kenal termasuk anak2 buahnya sekali..memang best job ni.aku cuba beri yg terbaik untuk menghasilkan karya yang bagus. masih lagi belajar. apa perasaan aku sepanjang job tempoh hari, aku akan nyatakan dalam entry yang akan datang. sekarang ni, sibuk dengan kursus TOT (training of trainer)..sem dpn ajar silibus baru, so kena belajar ilmu baru.best2..
pada seisi keluarga acik atan, aku gembira dan seronok sepanjang hari. memang best!!
layan slide show aku..zassss..........

No comments: